HET BESTUUR

Een bekende term voor iedere stichting, maar wie vertegenwoordigen deze groep nu eigenlijk voor het 1 Ander Festival?

De stichting bestaat uit 6 paarden, die de kar bij verschillende onderdelen trekken. Op volgorde:

Betty van Zutphen, bestuurslid van de kinderactiviteiten, richt zich vooral op educatie en samenwerking met scholen. Ondanks dat haar eerste editie bij het festival totaal in het water viel door de regen, zag ze dat er toch kinderen kwamen in regenkleding en genoten van al het aanbod!

Marieke van Geffen, als penningmeester een van de meest gestructureerde krachten achter de organisatie van het festival. Zij is vooral achter de schermen te vinden, maar vindt het heerlijk als ze zich even in de gemoedelijke sfeer van het festival kan begeven. Volgens haar ook een van de grootste krachten van het festival.

Carl van der Pol, als secretaris van de stichting, een persoon die al jarenlang een warm hart toedraagt aan de stichting en het festival. Hij heeft dan ook allerlei afdelingen gehad en weet zich altijd weer enorm onmisbaar te maken door zijn weergaloze inzet en enthousiasme.

Jaap Hoenderdos, bestuurslid horeca en communicatie, is gestart als vrijwilliger achter de bar een aantal jaren geleden. Hem tref je dan ook tijdens het festival vooral achter de bar om alles in goede banen te leiden!

Patrick Wolven, bestuurslid logistiek, heeft na jaren achter de schermen bij de werkgroep logistiek de handschoen opgepakt om ook in het bestuur zijn expertise in te brengen. Patrick kent elk hoekje van het festivalterrein.

Je kunt ze allemaal bereiken op bestuur@stichtinganders.nu