Gala

Op de vrijdagavond is het Elde Gala. Dit speciale evenement wordt in samenwerking met stichting Anders en het Elde college georganiseerd. Het Elde Gala kent een aantal specifieke taken die verder niet op het festival terug komen.

[/et_pb_text][et_pb_toggle admin_label=”Aanwezigheid” saved_tabs=”all” title=”Hoelaat moet ik waar zijn?” open=”off” body_text_color=”#333333″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_module=”1194″]

Lorum ipsum

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle admin_label=”Waaraan melden” saved_tabs=”all” title=”Waar moet ik me melden?” open=”off” body_text_color=”#333333″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_module=”1220″]

Let op: De vrijwilligersingang is verplaatst.

Dit jaar komen de vrijwilligers binnen via een poort langs de docenteningang van het Elde College. Dat is ter hoogte van de Putsteeg 4. Via deze doorgang wordt je geleid richting de aula van het Elde.

In de aula kun je jezelf melden bij het vrijwilligerspunt. Hier ontvang je een t-shirt, bandje, muntjes en een eetbon. Waarna je het terrein kan oplopen om naar je shift te gaan.

[/et_pb_toggle][et_pb_text admin_label=”Planning” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” saved_tabs=”all”]

Planning

NaamTijdTaak