Gala

Op de vrijdagavond is het Elde Gala. Dit speciale evenement wordt in samenwerking met stichting Anders en het Elde college georganiseerd. Het Elde Gala kent een aantal specifieke taken die verder niet op het festival terug komen.

Hoelaat moet ik waar zijn?

We vragen je om minimaal een uur voor je shift aanwezig te zijn. In die tijd kun je jezelf melden, t-shirt aantrekken en richting je shift lopen. De vrijwilligersingang is aan de putsteeg nummer 4.

Waar moet ik me melden?

Let op: De vrijwilligersingang is verplaatst.

Dit jaar komen de vrijwilligers binnen via een poort langs de docenteningang van het Elde College. Dat is ter hoogte van de Putsteeg 4. Je meldt je bij het hek waar ‘vrijwilligers & artiesteningang’ weergegeven staat en kan je fiets achter het hek in de fietsenstalling parkeren. Je loopt vervolgens langs het Elde College aula, daar krijg je:

• Met het vrijwilligersbandje kun je via de backstage doorgang naar de vrijwilligersruimte in het Elde college. Draag dit bandje daarom zichtbaar en laat het zien bij de doorgang;
  • Je krijgt als vrijwilliger een T-shirt. Het is de bedoeling dat je dit shirt zaterdag én zondag draagt tijdens je diensten draagt, zodat je als vrijwilliger herkenbaar bent voor artiesten en bezoekers. Het T-shirt mag je na afloop houden;
  • Als je zondag rond etenstijd werkt, krijg je een bon voor het eten tussen 17.00 en 19.00 uur in de vrijwilligerscentrale in het Elde college;
  • Medewerkers krijgen elke dag die ze werken twee munten om te besteden op het festivalterrein;
  • Meld bij het vrijwilligers aanspreekpunt of je coördinator als je het terrein verlaat, zeker als je later nog een dienst hebt;
  • De coördinator van je werkgroep of zijn vervanger zorgen voor een beschrijving van je taak en zij vertellen je ook als er iets veranderd in de taak of het schema;
  • Als je je moet afmelden, bijv. door ziekte, geef dit door via ons e-mailadres vrijwilligers@stichtinganders.nu tot maximaal 5 uur voor je dienst. Later afmelden? Bel dan: 06 240 880 77 (Jaap Hoenderdos)

Planning

NaamTijdTaak