Stagemanagement

Het stagemanagement is de schakel tussen de backstage en het podium. Zij zorgen ervoor dat alle instrumenten en artiesten op de juiste plaats op de juiste tijd aanwezig zijn.

[/et_pb_text][et_pb_toggle admin_label=”Aanwezigheid” saved_tabs=”all” title=”Hoelaat moet ik waar zijn?” open=”off” body_text_color=”#333333″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_module=”1194″]

Lorum ipsum

[/et_pb_toggle][et_pb_toggle admin_label=”Waaraan melden” saved_tabs=”all” title=”Waar moet ik me melden?” open=”off” body_text_color=”#333333″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” global_module=”1220″]

Let op: De vrijwilligersingang is verplaatst.

Dit jaar komen de vrijwilligers binnen via een poort langs de docenteningang van het Elde College. Dat is ter hoogte van de Putsteeg 4. Via deze doorgang wordt je geleid richting de aula van het Elde.

In de aula kun je jezelf melden bij het vrijwilligerspunt. Hier ontvang je een t-shirt, bandje, muntjes en een eetbon. Waarna je het terrein kan oplopen om naar je shift te gaan.

[/et_pb_toggle][et_pb_text admin_label=”Planning” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” saved_tabs=”all”]

Planning

Vrijdag 18 uur tot en met 1 uur