Mee doen

Vrijwilligers maken het verschil

Wil jij deel uitmaken van de familie van 1 Ander en een fantastisch festival creëren? Heb je tijd om te helpen met de organisatie met de 27e editie in het weekend van 11, 12 juni 2022 of het 1 Ander Onderwijs festival op 10 juni 2022? Of juist in de week voor of na het festival? Dan ben je van harte welkom in ons team.

Heb jij talent voor 1 Ander?

• Vind je samenwerken leuk?
  • Kun je organiseren?
  • Wil je klussen of sjouwen, heb je iets met horeca of kun je een vorkheftruck bedienen?
  • Heb je tijd en enthousiasme?
  • Wil je bij een leuke, gezellige groep horen

Wat bieden wij jou?

• Betrokkenheid bij een geweldig en uniek festival
  • Enorm veel ervaring, plezier en samenwerking
  • Een gezellige naborrel in het park
  • Een feestavond om je te bedanken voor je inzet
  • En natuurlijk het enige echte unieke crew T-shirt!
Groepsfoto 2012

Heb je nog vragen of wil jij je aanmelden, ga naar 1anderfestival.nl/vrijwilligers

Dus ga snel naar het formulier en geef je op als vrijwilliger een van de leukste festivals van Schijndel/Meierijstad!

Stage

• Zoek jij een stage? Neem dan contact met ons op. Er zijn altijd mogelijkheden voor enthousiaste aanpakkers.
  • We hebben doorlopend ruimte voor stagiairs. Bijvoorbeeld vanuit een MBO of HBO opleiding Eventmanagement of  Communicatie, of media. Stuur een e-mail naar bestuur@stichtinganders.nu.

Artiesten en kunstenaars

• Heb je al een act of een idee voor het 1 Ander Festival?
  • Ben je kunstenaar, wil je optreden met je band, solo of anders?
  • Maak je theater, of teksten of …
  • Of heb je gewoon een geweldig idee? De aanmelding voor 2022 is open. Stuur een e-mail naar bestuur@stichtinganders.nu

Draag jouw steentje bij

Wordt vrijwilligerDoneer